A MICE termékcsoport hatása Budapest turizmusára a Danubius Hotel Flamenco**** és a Hungexpo Zrt. példáján keresztül

Szabó Nikoletta (2019) A MICE termékcsoport hatása Budapest turizmusára a Danubius Hotel Flamenco**** és a Hungexpo Zrt. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szabó_Nikoletta_CH8XS7_.pdf] PDF
Szabó_Nikoletta_CH8XS7_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: MICE, Rendezvény, Konferencia, Danubius Hotel Flamenco, Hungexpo Zrt.
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 22. 08:05
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 21. 14:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet