A fiatalok borfogyasztási szokásai és azok hatása az utazási hajlandóságra

Tóth Petra (2019) A fiatalok borfogyasztási szokásai és azok hatása az utazási hajlandóságra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Tóth Petra_hz997g_TVtur.pdf] PDF
Tóth Petra_hz997g_TVtur.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Bor, Borfogyasztási szokások, Borturizmus, Y és Z generáció, Bormarketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 22. 08:26
Utolsó módosítás: 2020. Már. 02. 13:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet