Filipszki Dorottya (2019) Az influencer marketingben rejlő lehetőségek feltárása a budapesti boutique hotelek példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
FilipszkiDorottya_CPG7V8_TVtur.docx Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Az influencer marketingben rejlő lehetőségek feltárása a budapesti boutique hotelek példáján keresztül
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Influencer, Influencer marketing, közösségi média, fogyasztói magatartás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 21. 14:16 |
Utolsó módosítás: | 2020. Júl. 09. 13:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |