Az influencer marketingben rejlő lehetőségek feltárása a budapesti boutique hotelek példáján keresztül

Filipszki Dorottya (2019) Az influencer marketingben rejlő lehetőségek feltárása a budapesti boutique hotelek példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of FilipszkiDorottya_CPG7V8_TVtur.docx] PDF
FilipszkiDorottya_CPG7V8_TVtur.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Az influencer marketingben rejlő lehetőségek feltárása a budapesti boutique hotelek példáján keresztül

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer, Influencer marketing, közösségi média, fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 21. 14:16
Utolsó módosítás: 2020. Júl. 09. 13:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet