Erlebnis-Sharing in den sozialen Medien und dessen Bedeutung im Tourismus

Wisinger Flóra Edit (2019) Erlebnis-Sharing in den sozialen Medien und dessen Bedeutung im Tourismus. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Diplomarbeit-Wisinger-Flóra-Edit.pdf] PDF
Diplomarbeit-Wisinger-Flóra-Edit.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (3MB)

Hungarian title

Az élmények megosztása a közösségi médiában és ennek jelentősége a turizmusban

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus - Vendéglátás (német nyelven)

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Erlebnis-Sharing, soziale Medien, Reiseerlebnis, Erlebniswirtschaft
Depositing User: Gizella Meleg
Date Deposited: 2019. Nov. 20. 08:24
Last Modified: 2020. Feb. 14. 13:10

Actions (login required)

View Item View Item