Erlebnis-Sharing in den sozialen Medien und dessen Bedeutung im Tourismus

Wisinger Flóra Edit (2019) Erlebnis-Sharing in den sozialen Medien und dessen Bedeutung im Tourismus. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Diplomarbeit-Wisinger-Flóra-Edit.pdf] PDF
Diplomarbeit-Wisinger-Flóra-Edit.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Magyar cím

Az élmények megosztása a közösségi médiában és ennek jelentősége a turizmusban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (német nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Erlebnis-Sharing, soziale Medien, Reiseerlebnis, Erlebniswirtschaft
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 20. 08:24
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 14. 13:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet