Budavári Brigitta Antónia (2019) A recepciós munkakör helye a humánerőforrás-menedzsmentben és a forradalmi technológiai fejlesztések térhódítása a szálllodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Budavári_Brigitta_Antónia_GCKC44.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A recepciós munkakör bemutatása a humánerőforrás-menedzsmenten belül, természetesen a megfelelő fogalmak tisztázásával. Szó esik a technológiai fejlesztések megjelenéséről a szállodaiparban. Primer kutatásként a kérdőíves felmérésben, megtudható, hogy a válaszadók, hogyan vélekednek a hotelekben bevezteésre kerülő magas szintű digitalizációról, illetve milyen pozitív és negatív hatásait látják.
Magyar cím
A recepciós munkakör helye a humánerőforrás-menedzsmentben és a forradalmi technológiai fejlesztések térhódítása a szálllodaiparban
Angol cím
The receptionist position in the human resource management and the revolutionary development of technology in the hotel industry
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus-vendéglátás (nappali, magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | recepció, technológia, humánerőforrás-menedzsment, fejlesztés, szállodaipar, Front Office |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 19. 13:06 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 28. 09:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |