Fesenko Oleksandra (2019) Maintaining guest satisfaction in a newly opened hotel A case study: D8 Hotel in Budapest. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
|
PDF
Fesenko Oleksandra I8XTXP Tourism Management.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Angol cím
Maintaining guest satisfaction in a newly opened hotel A case study: D8 Hotel in Budapest
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | satisfaction, D8 Hotel, The role of the staff |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Gizella Meleg |
| Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 18. 12:15 |
| Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 15. 13:17 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

