A Zala Springs Golf Resort marketing tevékenységének és fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata

Szakony Zsófia (2019) A Zala Springs Golf Resort marketing tevékenységének és fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakony Zsófia_LVULM3_TV.pdf] PDF
Szakony Zsófia_LVULM3_TV.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Fejlesztések, Zalacsány, Resort, Golf
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 19. 13:30
Utolsó módosítás: 2020. Már. 02. 13:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet