A fogyasztói társadalmat mozgató háttér elemzése. A social media befolyásoló hatása a fogyasztás pszichológiájára.

Dóró Richárd (2019) A fogyasztói társadalmat mozgató háttér elemzése. A social media befolyásoló hatása a fogyasztás pszichológiájára. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of A fogyasztói társadalmat mozgató háttér elemzése. A social media befolyásoló hatása a fogyasztás pszichológiájára.pdf] PDF
A fogyasztói társadalmat mozgató háttér elemzése. A social media befolyásoló hatása a fogyasztás pszichológiájára.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Hungarian title

A fogyasztói társadalmat mozgató háttér elemzése. A social media befolyásoló hatása a fogyasztás pszichológiájára.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem-Marketing

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: Social Media, Fogyasztás, Fogyasztói társadalom, Pszichológia, A fogyasztás pszichológiája
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2019. Nov. 12. 15:57
Last Modified: 2020. Feb. 18. 13:10

Actions (login required)

View Item View Item