Dóró Richárd (2019) A fogyasztói társadalmat mozgató háttér elemzése. A social media befolyásoló hatása a fogyasztás pszichológiájára. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
A fogyasztói társadalmat mozgató háttér elemzése. A social media befolyásoló hatása a fogyasztás pszichológiájára.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Hungarian title
A fogyasztói társadalmat mozgató háttér elemzése. A social media befolyásoló hatása a fogyasztás pszichológiájára.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Project work |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Social Media, Fogyasztás, Fogyasztói társadalom, Pszichológia, A fogyasztás pszichológiája |
Depositing User: | Meleg Gizella |
Date Deposited: | 2019. Nov. 12. 15:57 |
Last Modified: | 2020. Feb. 18. 13:10 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |