A fogyasztói társadalmat mozgató háttér elemzése. A social media befolyásoló hatása a fogyasztás pszichológiájára.

Dóró Richárd (2019) A fogyasztói társadalmat mozgató háttér elemzése. A social media befolyásoló hatása a fogyasztás pszichológiájára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A fogyasztói társadalmat mozgató háttér elemzése. A social media befolyásoló hatása a fogyasztás pszichológiájára.pdf] PDF
A fogyasztói társadalmat mozgató háttér elemzése. A social media befolyásoló hatása a fogyasztás pszichológiájára.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A fogyasztói társadalmat mozgató háttér elemzése. A social media befolyásoló hatása a fogyasztás pszichológiájára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem-Marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Social Media, Fogyasztás, Fogyasztói társadalom, Pszichológia, A fogyasztás pszichológiája
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 12. 15:57
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 18. 13:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet