Dóró Richárd (2019) A fogyasztói társadalmat mozgató háttér elemzése. A social media befolyásoló hatása a fogyasztás pszichológiájára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A fogyasztói társadalmat mozgató háttér elemzése. A social media befolyásoló hatása a fogyasztás pszichológiájára.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A fogyasztói társadalmat mozgató háttér elemzése. A social media befolyásoló hatása a fogyasztás pszichológiájára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Social Media, Fogyasztás, Fogyasztói társadalom, Pszichológia, A fogyasztás pszichológiája |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 12. 15:57 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 18. 13:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |