Mit hisznek, tudnak, vagy akarnak hinni a reklámokról a fogyasztók - Fókuszban a dezodor reklámok

Szabados Flóra Szonja (2015) Mit hisznek, tudnak, vagy akarnak hinni a reklámokról a fogyasztók - Fókuszban a dezodor reklámok. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szabados_flóra_KMJ8WK.pdf] PDF
szabados_flóra_KMJ8WK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr Harsányi Dávid
NEM RÉSZLETEZETT
Marketingkommunikáció szakirányvezető, főiskolai docens, PhD, Budapesti Gazdasági Főiskola, Külkereskedelmi kar

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Manipuláció, Reklám, Szabadtéri reklámfelületek, Média
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Ápr. 11. 11:14
Utolsó módosítás: 2016. Ápr. 11. 11:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet