Mit hisznek, tudnak, vagy akarnak hinni a reklámokról a fogyasztók - Fókuszban a dezodor reklámok

Szabados Flóra Szonja (2015) Mit hisznek, tudnak, vagy akarnak hinni a reklámokról a fogyasztók - Fókuszban a dezodor reklámok. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szabados_flóra_KMJ8WK.pdf] PDF
szabados_flóra_KMJ8WK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Manipuláció, Reklám, Szabadtéri reklámfelületek, Média
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Ápr. 11. 11:14
Utolsó módosítás: 2016. Ápr. 11. 11:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet