Az ügyfélszolgálat működése és az ügyfélkezelés egy multinacionális logisztikai vállalatnál

Török Géza (2019) Az ügyfélszolgálat működése és az ügyfélkezelés egy multinacionális logisztikai vállalatnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Torok_Geza_RPVU2L.pdf] PDF
Torok_Geza_RPVU2L.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (716kB)

Magyar cím

Az ügyfélszolgálat működése és az ügyfélkezelés egy multinacionális logisztikai vállalatnál

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (FOSZK)

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Ügyfélszolgálat, Kommunikáció, CRM - Customer Relationship Management, CRM, Ügyfélkezelés, ügyintézés, Ügyfélelégedettség
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 12. 14:00
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 18. 14:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet