Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása

Szabó Zsuzsanna Éva (2019) Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Projektmunka_SzaboZsuzsannaEva_FOSZK_ker_mark_CMX57E.pdf] PDF
Projektmunka_SzaboZsuzsannaEva_FOSZK_ker_mark_CMX57E.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Hungarian title

Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

FOSZK Kereskedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Kopcsay László
Belső
egyetemi docens, PhD

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: bor, organikus, marketingeszköz, Magyarország
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2019. Nov. 09. 10:26
Last Modified: 2020. Feb. 18. 14:38

Actions (login required)

View Item View Item