Szabó Zsuzsanna Éva (2019) Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka_SzaboZsuzsannaEva_FOSZK_ker_mark_CMX57E.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Magyar cím
Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
FOSZK Kereskedelem és Marketing
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | bor, organikus, marketingeszköz, Magyarország |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 09. 10:26 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 18. 14:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |