Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása

Szabó Zsuzsanna Éva (2019) Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka_SzaboZsuzsannaEva_FOSZK_ker_mark_CMX57E.pdf] PDF
Projektmunka_SzaboZsuzsannaEva_FOSZK_ker_mark_CMX57E.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

FOSZK Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bor, organikus, marketingeszköz, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 09. 10:26
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 18. 14:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet