Új értékesítési üzleti modell és a turisztikai élmény kapcsolatának vizsgálata a nemzetközi online turizmus területén

Nagy Brigitta (2015) Új értékesítési üzleti modell és a turisztikai élmény kapcsolatának vizsgálata a nemzetközi online turizmus területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of NAGY BRIGITTA-SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
NAGY BRIGITTA-SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (6MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: élmény, fogalom, turisztikai élmény, élménygazdaság, Multi-Level marketing, hálózatépítés, személyes eladás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 06. 14:58
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 16. 17:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet