A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája

Farkas Alexandra Bianka (2019) A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Farkas_Alexandra_Bianka_IWY37K_KM.pdf] PDF
Farkas_Alexandra_Bianka_IWY37K_KM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

FOSZK Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Értékesítés, Stratégia, CRM, H&M, Személyes eladás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 20. 12:20
Utolsó módosítás: 2019. Nov. 26. 08:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet