Farkas Alexandra Bianka (2019) A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Farkas_Alexandra_Bianka_IWY37K_KM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
FOSZK Kereskedelem és Marketing
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Értékesítés, Stratégia, CRM, H&M, Személyes eladás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 20. 12:20 |
Utolsó módosítás: | 2019. Nov. 26. 08:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |