Nyitrai Boglárka (2014) A Metro Kerekedelmi Kft. Back To School promóciójának elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Nyitrai Boglárka_ A Metro Kereskedelmi Kft Back To SChool promóciójának elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
|
PDF
XJJSAV.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (177kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témája a Metro Kereskedelmi Kft. Back To School promóciójának elemzése és kiskereskedelmi vevőkre gyakorolt hatásának bemutatása, valamint javaslattétel egy jövőbeni promóció kidolgozását illetően. A Metro Kereskedelmi Kft.- t a többi nagyvállalathoz hasonlóan megviselte a válság: éveken keresztül csökkent a forgalma. Az ilyen nehéz időszakban felértékelődnek az olyan szezonidőszakok, melyek során esély nyílik arra, hogy az áruház nagymértékben növelje a forgalmát. Egy ilyen szezonidőszakot, az iskolakezdéshez kapcsolódó írószer- és iskolaszer promóciót elemzek a dolgozatomban, a kiskereskedők szempontjából. A primer kutatásomban olyan kérdésekre kerestem a választ, melyek segítségével elemezni tudtam a promóció sikerességét, visszásságait, illetve hatékonyságát. Végül, a primer kutatás eredményeinek ismertetése után a promóció átalakítására teszek javaslatot, illetve felvázolom egy általam megszervezett promóció tervét.
Magyar cím
A Metro Kerekedelmi Kft. Back To School promóciójának elemzése
Angol cím
The analysis of the Back To School promotion of Metro Cash and Carry
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Kampánytervezés, Promóció, Metro, Saját márka, Nagykereskedelem |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Már. 05. 12:06 |
Utolsó módosítás: | 2015. Szep. 15. 14:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |