A telefonos ügyfélkapcsolat helye, szerepe az értékesítés előkészítésében

Morner Fanni (2019) A telefonos ügyfélkapcsolat helye, szerepe az értékesítés előkészítésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Morner Fanni projektmunka kész.pdf] PDF
Morner Fanni projektmunka kész.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (789kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

FOSZK Turizmus - Vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: telefonos kommunikáció, értékesítés előkészítés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 21. 13:47
Utolsó módosítás: 2019. Aug. 28. 09:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet