A product placement és a tartalomba integrált szponzoráció összehasonlítása és a Z generációra gyakorolt hatásuk vizsgálata

Simontsits Ágnes (2019) A product placement és a tartalomba integrált szponzoráció összehasonlítása és a Z generációra gyakorolt hatásuk vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Simontsits Ágnes Szakdolgozat.pdf] PDF
Simontsits Ágnes Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (8MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Termékelhelyezés, Influencer marketing, Z generáció, Hatásvizsgálat
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 18. 08:05
Utolsó módosítás: 2020. Máj. 14. 10:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet