A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. marketingstratégiája a fiatalok körében

Dihel Krisztina (2019) A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. marketingstratégiája a fiatalok körében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. marketingstratégiája a fiatalok körében_Dihel Krisztina.pdf] PDF
A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. marketingstratégiája a fiatalok körében_Dihel Krisztina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Marketingstratégia, BGYH Zrt., Fiatalok
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 18. 11:22
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 20. 18:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet