Devecser Zsolt Tamás (2019) The marketing strategy of Netflix, and the possible reasons, why does the company not have many subscribers in Hungary. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Thesis_Zsolt_Devecser.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (751kB) |
Magyar cím
A Netflix marketing stratégiája, illetve a lehetsége okai hogy miért nem olyan népszerű Magyarországon
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing, Netflix, Magyarország, Marketingstratégia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 17. 10:01 |
Utolsó módosítás: | 2020. Ápr. 20. 16:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |