Busa Tamás (2015) A Marketing újragondolása a közösségi média népszerűségének hatására. Külkereskedelmi Kar.
Microsoft Word
Busa Tamás- Szakdolgozat _FIN.docx Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (5MB) |
Magyar cím
A Marketing újragondolása a közösségi média népszerűségének hatására
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdálkodás Szaknyelvi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Feb. 11. 13:19 |
Utolsó módosítás: | 2016. Feb. 11. 13:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |