A Marketing újragondolása a közösségi média népszerűségének hatására

Busa Tamás (2015) A Marketing újragondolása a közösségi média népszerűségének hatására. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Busa Tamás- Szakdolgozat _FIN.docx] Microsoft Word
Busa Tamás- Szakdolgozat _FIN.docx
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (5MB)

Magyar cím

A Marketing újragondolása a közösségi média népszerűségének hatására

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdálkodás Szaknyelvi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Feb. 11. 13:19
Utolsó módosítás: 2016. Feb. 11. 13:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet