The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix

Rétszilasi Melinda (2015) The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of DissertationRétszilasiMelinda2015.05.05..pdf] PDF
DissertationRétszilasiMelinda2015.05.05..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

The dissertation examines the new media's effects on hospitality marketing mix from both the side of guests and professionals. It is aimed to find proof to that new media's innovative application improves guest experience and develops marketing mix in hotels.

Magyar cím

Az új média hatásai a szállodai marketing mixre.

Angol cím

The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Kovács Miklós
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: new media, hospitality marketing mix, guest experience, hotel, improvement
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Tamás
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 06. 09:17
Utolsó módosítás: 2015. Júl. 14. 11:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet