Rétszilasi Melinda (2015) The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
DissertationRétszilasiMelinda2015.05.05..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
The dissertation examines the new media's effects on hospitality marketing mix from both the side of guests and professionals. It is aimed to find proof to that new media's innovative application improves guest experience and develops marketing mix in hotels.
Magyar cím
Az új média hatásai a szállodai marketing mixre.
Angol cím
The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | new media, hospitality marketing mix, guest experience, hotel, improvement |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Herczeg Tamás |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Máj. 06. 09:17 |
Utolsó módosítás: | 2015. Júl. 14. 11:13 |
Actions (login required)
Tétel nézet |