Gádor Ambrus (2019) Internetes reklámok adatbegyűjtési módszerei, és hatásai a gazdaságra és társadalomra. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Internetes-reklámok-adatbegyűjtési-módszerei-és-hatásai-a-gazdaságra-és-társadalomra_javitott.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (909kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat bemutatja az internetes reklámokat informatikai, gazdasági és társadalmi szempontok alapján.
Magyar cím
Internetes reklámok adatbegyűjtési módszerei, és hatásai a gazdaságra és társadalomra
Angol cím
Methods for collecting data on Internet advertising and its effects on the economy and society
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | online marketing, Big Data, e-kereskedelem, adatbányászat, GDPR |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Gádor Ambrus |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 16. 16:16 |
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 16. 16:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |