Innovációs lehetőségek a marketingben: a nemek közti különbség, különös tekintettel a szín- és illatmarketing területén

Nyilas Szilvia Lívia (2019) Innovációs lehetőségek a marketingben: a nemek közti különbség, különös tekintettel a szín- és illatmarketing területén. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of H2H6QV.pdf] PDF
H2H6QV.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (19MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdálkodási és Menedzsment

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás) BGFGM00TBPS

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Marketing, Innováció, illat -és színmarketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Nyilas Szilvia Lívia
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 16. 10:41
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 16. 10:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet