Egyetemisták a kuponnapok „bűvöletében”, avagy a ’sales promotion’ eszközök fogyasztói megítélése felsőoktatásban tanulók esetén

Cserged Mercédesz Nikolett (2019) Egyetemisták a kuponnapok „bűvöletében”, avagy a ’sales promotion’ eszközök fogyasztói megítélése felsőoktatásban tanulók esetén. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT teljes - Cserged Mercédesz Nikolett.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT teljes - Cserged Mercédesz Nikolett.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: sales promotion, kupon, egyetemista
Felhasználói azonosító szám (ID): Cserged Mercédesz Nikolett
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 16. 10:36
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 16. 10:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet