Kiss Petra (2019) A Tereza márkaépítő marketingkommunikációs stratégiája. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Kiss-Petra-szakdolgozat-2019- A Tereza márkaépítő marketingkommunikációs stratégiája.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 15.. Download (11MB) |
|
PDF
Kiss Petra titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (40kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban a gondosan megtervezett marketingstratégia terv adja meg a megfelelő irányt egy vállalkozás, jelen esetben a Tereza sikeres, hosszútávú működtetéséhez. Ez egy olyan stratégiai tervezet, melyben lépésről lépésre kifejtve meghatározhatjuk, mit vagyunk képesek és hajlandóak megtenni a vállalati célok eléréséért marketing-mixünk eszközrendrendszerének segítségével. Mivel jelenleg PR-marketing területen dolgozom a Terezában, témaválasztásom és kutatásom középpontjában a Tereza étterem marketingkommunikációs stratégiájának elemző bemutatása áll. Szakdolgozatomban megvizsgálom a marketingkommunikáció napjainkra jellemző gyakorlati eszköztárát. A dolgozat célja, hogy bemutassam napjaink márkaépítő marketingkommunikációs eszközeit, illetve azok gyakorlati alkalmazását a Tereza étterem, mint egy éve működő vállalkozás példáján keresztül. Tanulmányomban megvizsgálom, hogy miképp harmonizáljuk a márkaépítést a márkához kapcsolódó marketingkommunikációs eszközökkel a versenytársak és a fogyasztói igények által befolyásolt piaci környezetben. Dolgozatom 2018-2019-es felmérések, közvélemény-kutatások, internetes szaklapok, és szakkönyvek adataira, szekunder és primer kutatásra fog épülni, kiegészítve személyes tapasztalatokkal a vállalkozásfejlesztés marketinget érintő területéről. Vizsgálataim során választ keresek arra a kérdésre, hogy a Tereza marketing tevékenységében szereplő kommunikációs eszközök elérték e céljukat és a kutatásban résztvevők ismerik-e az éttermet. Szakdolgozatom alapjául a XXI. századi marketing eszközök gyakorlati alkalmazásai szolgálnak, melyeket saját szakmai tapasztalataimon, szakirodalmi feldolgozások és primer kutatáson keresztül vizsgáltam meg. Úgy gondolom, hogy az online jelenlét szerepe feltartóztathatatlanul hozzá nőtt mindennapi életünkhöz, amivel - mint stratégiai tényezővel – mindenképpen priorizáltan kell terveznünk mind kommunikációs, mind fizetett hirdetési szempontból. Mindemellett az offline reklámeszközök is reneszánszukat élik a virtuális világból kimenekülő szemeknek, ezért az elmúlt két évben ezek is hangsúlyosabb platformok lettek.
Magyar cím
A Tereza márkaépítő marketingkommunikációs stratégiája
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing kommunikáció, Márkaépítés, Marketingstratégia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kiss Petra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 15. 18:28 |
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 15. 18:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |