A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.

Tamás Balázs (2019) A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Tamás_Balázs_BSSVKH_KM.pdf] PDF
Tamás_Balázs_BSSVKH_KM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

FOSZK Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Divatcikkek marketingkommunikációja, Social Media, Fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 16. 15:14
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 10. 10:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet