Tamás Balázs (2019) A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
|
PDF
Tamás_Balázs_BSSVKH_KM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Magyar cím
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
FOSZK Kereskedelem és Marketing
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Divatcikkek marketingkommunikációja, Social Media, Fogyasztói magatartás |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Gizella Meleg |
| Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 16. 15:14 |
| Utolsó módosítás: | 2019. Szep. 10. 10:30 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

