A webshop és a marketing kapcsolata a Praktiker Magyarország példája alapján

Csernyus Dorottya (2019) A webshop és a marketing kapcsolata a Praktiker Magyarország példája alapján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat_Csernyus Dorottya.pdf] PDF
Záródolgozat_Csernyus Dorottya.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Webáruház, Marketingkommunikació, Praktiker Magyarország Kft., Webshop
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 16. 11:42
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 17. 15:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet