Nagy Mónika (2019) Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében_Nagy Mónika.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Influencer marketing, közösségi média, Dekorkozmetika, Kozmetikai termék |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Nagy Mónika |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 16. 08:24 |
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 16. 08:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |