Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében

Nagy Mónika (2019) Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében_Nagy Mónika.pdf] PDF
Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében_Nagy Mónika.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer marketing, közösségi média, Dekorkozmetika, Kozmetikai termék
Felhasználói azonosító szám (ID): Nagy Mónika
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 16. 08:24
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 16. 08:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet