Adorján Borbála (2019) Értékesítési csatornák a szállodaiparban. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
PDF
Adorján Borbála_QMQWPU_FOSZKker.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (826kB) |
Abstract
A dolgozat az értékesítési csatornák vizsgálatát tűzte ki célul. Ezen belül is a szállodaiparban használatos csatornákét. Részleteztem a közvetlen és közvetett értékesítési csatornákat. Arra voltam kíváncsi a kutatásomban, hogy melyek a leggyakrabban használt csatornák a szállást keresők körében. Ehhez elvégeztem egy online kutatást is. A kutatás eredményeképpen elmondható, hogy napjainkban a legnépszerűbb csatornák a szállás közvetítő oldalak.
English title
Sales channels in the hotel industry
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
FOSZK Kereskedelem és Marketing
Item Type: | Project work |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Értekesités, Értékesítési csatorna, Marketing |
Depositing User: | Meleg Gizella |
Date Deposited: | 2019. May. 17. 10:20 |
Last Modified: | 2019. Sep. 02. 12:37 |
Actions (login required)
View Item |