Értékesítési csatornák a szállodaiparban

Adorján Borbála (2019) Értékesítési csatornák a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Adorján Borbála_QMQWPU_FOSZKker.pdf] PDF
Adorján Borbála_QMQWPU_FOSZKker.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (826kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat az értékesítési csatornák vizsgálatát tűzte ki célul. Ezen belül is a szállodaiparban használatos csatornákét. Részleteztem a közvetlen és közvetett értékesítési csatornákat. Arra voltam kíváncsi a kutatásomban, hogy melyek a leggyakrabban használt csatornák a szállást keresők körében. Ehhez elvégeztem egy online kutatást is. A kutatás eredményeképpen elmondható, hogy napjainkban a legnépszerűbb csatornák a szállás közvetítő oldalak.

Angol cím

Sales channels in the hotel industry

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

FOSZK Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kozák Tamás
Belső
Főiskolai docens

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Értekesités, Értékesítési csatorna, Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 17. 10:20
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 02. 12:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet