Adorján Borbála (2019) Értékesítési csatornák a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Adorján Borbála_QMQWPU_FOSZKker.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (826kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat az értékesítési csatornák vizsgálatát tűzte ki célul. Ezen belül is a szállodaiparban használatos csatornákét. Részleteztem a közvetlen és közvetett értékesítési csatornákat. Arra voltam kíváncsi a kutatásomban, hogy melyek a leggyakrabban használt csatornák a szállást keresők körében. Ehhez elvégeztem egy online kutatást is. A kutatás eredményeképpen elmondható, hogy napjainkban a legnépszerűbb csatornák a szállás közvetítő oldalak.
Angol cím
Sales channels in the hotel industry
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
FOSZK Kereskedelem és Marketing
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Értekesités, Értékesítési csatorna, Marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 17. 10:20 |
Utolsó módosítás: | 2019. Szep. 02. 12:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |