Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása az OTP Bank Nyrt.-nél

Környei Dávid (2019) Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása az OTP Bank Nyrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Egész.pdf] PDF
Egész.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Beolvasott_20190515 (3).pdf] PDF
Beolvasott_20190515 (3).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása az OTP Bank Nyrt.-nél

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodás és Menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: OTP Bank, CRM, vevőkapcsolatok
Felhasználói azonosító szám (ID): Környei Dávid
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 15. 13:43
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 15. 13:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet