Környei Dávid (2019) Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása az OTP Bank Nyrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
|
PDF
Egész.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Beolvasott_20190515 (3).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása az OTP Bank Nyrt.-nél
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | OTP Bank, CRM, vevőkapcsolatok |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Dávid Környei |
| Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 15. 13:43 |
| Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 15. 13:43 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

