"Good to great" Ügyfélszolgálati rendszer kiépítése a DGF-nél

Kurbel Andrea (2015) "Good to great" Ügyfélszolgálati rendszer kiépítése a DGF-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of kurbel_andrea_db5cqj_km_szakdolgozat.pdf] PDF
kurbel_andrea_db5cqj_km_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2050.

Download (4MB)

Magyar cím

"Good to great" Ügyfélszolgálati rendszer kiépítése a DGF-nél

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Király Éva
NEM RÉSZLETEZETT
Intézeti tanszékvezető-helyettes

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Nemzetközi szállítmányozás, ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat, vevői-kiszolgálási színvonal mérése, integrált vállalatirányítási rendszer, Logisztikai trendek
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 05. 11:44
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 08. 16:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet