Kurusa Adrienn (2019) Humán tőke, mint a szolgáltató központok (SSC-k) különleges erőforrása. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Záródolgozat Kurusa Adrienn LYKEJA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kurusa Adrienn Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (42kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | SSC, shared service center, Emberi erőforrás menedzsment, Humán tőke, Dolgozói motiváció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kurusa Adrienn |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 15. 13:57 |
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 15. 13:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |