Humán tőke, mint a szolgáltató központok (SSC-k) különleges erőforrása

Kurusa Adrienn (2019) Humán tőke, mint a szolgáltató központok (SSC-k) különleges erőforrása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Záródolgozat Kurusa Adrienn LYKEJA.pdf] PDF
Záródolgozat Kurusa Adrienn LYKEJA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kurusa Adrienn Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Kurusa Adrienn Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (42kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: SSC, shared service center, Emberi erőforrás menedzsment, Humán tőke, Dolgozói motiváció
Felhasználói azonosító szám (ID): Kurusa Adrienn
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 15. 13:57
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 15. 13:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet