Értékesítési csatornák és szemlélet a Hamu és Gyémánt lapkiadónál, a nyomtatott sajtó értékesítésének múltja, jelene és jövője

Bodó Bence (2019) Értékesítési csatornák és szemlélet a Hamu és Gyémánt lapkiadónál, a nyomtatott sajtó értékesítésének múltja, jelene és jövője. Faculty of Finance and Accountancy.

[thumbnail of ZÁRÓ_FINALFINAL.pdf] PDF
ZÁRÓ_FINALFINAL.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Hungarian title

Értékesítési csatornák és szemlélet a Hamu és Gyémánt lapkiadónál, a nyomtatott sajtó értékesítésének múltja, jelene és jövője

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment szak

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: B2B értékesítés, Nyomtatott sajtó, Marketing, Értékesítési csatorna
Depositing User: Bodó Bence
Date Deposited: 2019. May. 15. 11:51
Last Modified: 2019. May. 15. 11:51

Actions (login required)

View Item View Item