Bodó Bence (2019) Értékesítési csatornák és szemlélet a Hamu és Gyémánt lapkiadónál, a nyomtatott sajtó értékesítésének múltja, jelene és jövője. Faculty of Finance and Accountancy.
PDF
ZÁRÓ_FINALFINAL.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Hungarian title
Értékesítési csatornák és szemlélet a Hamu és Gyémánt lapkiadónál, a nyomtatott sajtó értékesítésének múltja, jelene és jövője
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Finance and Accountancy
Department
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Gazdálkodási és Menedzsment szak
Item Type: | Project work |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | B2B értékesítés, Nyomtatott sajtó, Marketing, Értékesítési csatorna |
Depositing User: | Bodó Bence |
Date Deposited: | 2019. May. 15. 11:51 |
Last Modified: | 2019. May. 15. 11:51 |
Actions (login required)
View Item |