A fogyasztók influencerekkel való azonosulása, és ennek hatása a fogyasztói magatartásra

Kókai Szabina (2019) A fogyasztók influencerekkel való azonosulása, és ennek hatása a fogyasztói magatartásra. Faculty of Finance and Accountancy.

[thumbnail of A fogyasztók influencerekkel való azonosulása, és ennek hatása a fogyasztói magatartásra.pdf] PDF
A fogyasztók influencerekkel való azonosulása, és ennek hatása a fogyasztói magatartásra.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (927kB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Csizmadia Péter
Belső
Tudományos munkatárs
Iski Barbara
Külső
Pénzügyi menedzser

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Influencer marketing, Vásárlási döntés, Marketingkommunikáció, közösségi média, fogyasztói magatartás
Depositing User: Kókai Szabina
Date Deposited: 2019. May. 16. 10:35
Last Modified: 2019. May. 16. 10:35

Actions (login required)

View Item View Item