Kókai Szabina (2019) A fogyasztók influencerekkel való azonosulása, és ennek hatása a fogyasztói magatartásra. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
A fogyasztók influencerekkel való azonosulása, és ennek hatása a fogyasztói magatartásra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (927kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Influencer marketing, Vásárlási döntés, Marketingkommunikáció, közösségi média, fogyasztói magatartás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kókai Szabina |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 16. 10:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 16. 10:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |