Boros Barbara (2019) Employer Branding a Z generáció szemével-avagy milyen munkahelyet preferálnak a "Z-k"? Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat-Végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Boros Barbara_titkosítási.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (48kB) |
Angol cím
Employer branding from the perspective of the Z generation or what kind of jobs does the Z generation prefer?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | employer branding, munkáltatói márka, Toborzás, munkáltatói márkázás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Boros Barbara |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 15. 10:10 |
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 15. 10:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |