Employer Branding a Z generáció szemével-avagy milyen munkahelyet preferálnak a "Z-k"?

Boros Barbara (2019) Employer Branding a Z generáció szemével-avagy milyen munkahelyet preferálnak a "Z-k"? Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Végleges.pdf] PDF
Szakdolgozat-Végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Boros Barbara_titkosítási.pdf] PDF
Boros Barbara_titkosítási.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (48kB)

Angol cím

Employer branding from the perspective of the Z generation or what kind of jobs does the Z generation prefer?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: employer branding, munkáltatói márka, Toborzás, munkáltatói márkázás
Felhasználói azonosító szám (ID): Boros Barbara
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 15. 10:10
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 15. 10:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet