Omnichannel - Értékesítési csatornák összehangolt irányításának vizsgálata és ahhoz szükséges informatikai rendszer tervezése egy piacvezető biztosító számára

Kiss Viktória Zsuzsanna (2019) Omnichannel - Értékesítési csatornák összehangolt irányításának vizsgálata és ahhoz szükséges informatikai rendszer tervezése egy piacvezető biztosító számára. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of KissViktoria_F3FIDG_szakdolgozat2019.pdf] PDF
KissViktoria_F3FIDG_szakdolgozat2019.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of SPSZK-FO-1019051515520.pdf] PDF
SPSZK-FO-1019051515520.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (51kB)

Absztrakt (kivonat)

A digitalizáció korában az ügyfelek igényei rohamosan változnak az értékesítéssel foglalkozó szervezeteknek a versenyképesség megőrzése érdekében Omnichannel folyamatok kialakítására van szükség. A Biztosító életében ez most kiemelt figyelmet kap, dolgozatomban a legmegfelelőbb informatikai támogató megoldás felkutatására vállalkoztam.

Magyar cím

Omnichannel - Értékesítési csatornák összehangolt irányításának vizsgálata és ahhoz szükséges informatikai rendszer tervezése egy piacvezető biztosító számára

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatikai Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatika alapszak

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Omni-channel, Aegon, CRM - Customer Relationship Management, Salesforce, Ügyfélkapcsolat-menedzsment
Felhasználói azonosító szám (ID): Kiss Viktória Zsuzsanna
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 15. 16:48
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 15. 16:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet