Kiss Viktória Zsuzsanna (2019) Omnichannel - Értékesítési csatornák összehangolt irányításának vizsgálata és ahhoz szükséges informatikai rendszer tervezése egy piacvezető biztosító számára. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
KissViktoria_F3FIDG_szakdolgozat2019.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
SPSZK-FO-1019051515520.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (51kB) |
Absztrakt (kivonat)
A digitalizáció korában az ügyfelek igényei rohamosan változnak az értékesítéssel foglalkozó szervezeteknek a versenyképesség megőrzése érdekében Omnichannel folyamatok kialakítására van szükség. A Biztosító életében ez most kiemelt figyelmet kap, dolgozatomban a legmegfelelőbb informatikai támogató megoldás felkutatására vállalkoztam.
Magyar cím
Omnichannel - Értékesítési csatornák összehangolt irányításának vizsgálata és ahhoz szükséges informatikai rendszer tervezése egy piacvezető biztosító számára
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatikai Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Omni-channel, Aegon, CRM - Customer Relationship Management, Salesforce, Ügyfélkapcsolat-menedzsment |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kiss Viktória Zsuzsanna |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 15. 16:48 |
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 15. 16:48 |
Actions (login required)
Tétel nézet |