A franchise átadó marketingkommunikációs lehetőségei a kettős marketing stratégián belül

Boda Renáta (2019) A franchise átadó marketingkommunikációs lehetőségei a kettős marketing stratégián belül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Boda_Renáta_A51VO5.pdf] PDF
Boda_Renáta_A51VO5.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

FOSZK Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Franchise rendszerek, Franchise vállakozás, Kettős marketing stratégia, Nyelviskola, Fun Languages Hungary Nyelvoktató Kft.
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 22. 10:35
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 02. 15:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet