A Facebook hatásai. A Facebook hatása az egyénre,a társadalomra és az üzleti életre

Skuczi Leila (2015) A Facebook hatásai. A Facebook hatása az egyénre,a társadalomra és az üzleti életre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of AAAAASzakdolgozatjóóóóóóóóóóóó.pdf] PDF
AAAAASzakdolgozatjóóóóóóóóóóóó.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (786kB)

Magyar cím

A Facebook hatásai. A Facebook hatása az egyénre,a társadalomra és az üzleti életre

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Facebook, Közösségi háló, Kommunikáció, Marketing, Közösségi média
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Ápr. 11. 10:03
Utolsó módosítás: 2016. Ápr. 11. 10:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet