Vendégelégedettség mérése és minőségfejlesztés a New York Residence-ben

Pintér Vivien (2019) Vendégelégedettség mérése és minőségfejlesztés a New York Residence-ben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Pintér Vivien_PQZQK8.pdf] PDF
Pintér Vivien_PQZQK8.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás-FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Minőségfejlesztés, Vendégkommentek, New York Residence
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 16. 16:52
Utolsó módosítás: 2019. Aug. 28. 16:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet