Neumark Eszter (2019) A Front Office felépítése, múltja és jelene a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Neumark_Eszter_HRIN6W.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A Front Office felépítése, múltja és jelene a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Sofitel Budapest Chain Bridge, Front Office, Recepció, Opera PMS, SWOT elemzés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 16. 14:53 |
Utolsó módosítás: | 2019. Aug. 30. 10:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |