A Front Office felépítése, múltja és jelene a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül

Neumark Eszter (2019) A Front Office felépítése, múltja és jelene a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Neumark_Eszter_HRIN6W.pdf] PDF
Neumark_Eszter_HRIN6W.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A Front Office felépítése, múltja és jelene a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

FOSZK Turizmus - Vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Sofitel Budapest Chain Bridge, Front Office, Recepció, Opera PMS, SWOT elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 16. 14:53
Utolsó módosítás: 2019. Aug. 30. 10:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet