The effects of destination marketing on the tourism of Hungary, with special interest on gastronomic tourism

Matusek Anett (2015) The effects of destination marketing on the tourism of Hungary, with special interest on gastronomic tourism. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dissertation Matusek Anett.pdf] PDF
Dissertation Matusek Anett.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: destination marketing, gastronomic tourism, Hungary, Hungarian gastronomy, food and tourism
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Tamás
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 04. 14:35
Utolsó módosítás: 2015. Júl. 14. 11:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet