A randiapplikációk piacának szereplői, mint az énmárka megjelenésének új platformjai

Szokol-Humay Dea (2015) A randiapplikációk piacának szereplői, mint az énmárka megjelenésének új platformjai. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szokol-Humay Dea_szakdolgozat2015.pdf] PDF
Szokol-Humay Dea_szakdolgozat2015.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A randiapplikációk piacának szereplői, mint az énmárka megjelenésének új platformjai

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Énmárka, Márka, Személyiség, Online társkeresés, Applikációk
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Feb. 23. 15:19
Utolsó módosítás: 2016. Feb. 23. 15:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet