A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában

Kapitány Kármen (2019) A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kapitany_Karmen_ZL1WLW.pdf] PDF
Kapitany_Karmen_ZL1WLW.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (988kB)

Magyar cím

A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás-FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Thermal Hotel Visegrád, Kommunikáció, Attitűd, Front Office
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 14. 13:01
Utolsó módosítás: 2019. Aug. 29. 14:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet