Kapitány Kármen (2019) A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kapitany_Karmen_ZL1WLW.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (988kB) |
Magyar cím
A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Thermal Hotel Visegrád, Kommunikáció, Attitűd, Front Office |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 14. 13:01 |
Utolsó módosítás: | 2019. Aug. 29. 14:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |