Hangonyi Anna (2019) A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Hangonyi_Anna_FF92XG.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Magyar cím
A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában
Angol cím
The role of culture in the marketingcommunication of a multinational firm
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
FOSZK Kereskedelem és Marketing
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | marketingkommunikáció, kultúra, interkulturális kompetencia, Multinacionális cég, Fordítás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 14. 14:32 |
Utolsó módosítás: | 2019. Szep. 04. 12:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |