A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában

Hangonyi Anna (2019) A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Hangonyi_Anna_FF92XG.pdf] PDF
Hangonyi_Anna_FF92XG.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában

Angol cím

The role of culture in the marketingcommunication of a multinational firm

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

FOSZK Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: marketingkommunikáció, kultúra, interkulturális kompetencia, Multinacionális cég, Fordítás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 14. 14:32
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 04. 12:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet